április 17–27. Tavaszi szünet
április 30. A végzősök utolsó tanítási napja
A Tanítanék Mozgalom hírfelülete
április 17–27. Tavaszi szünet
április 30. A végzősök utolsó tanítási napja
A Tanítanék Mozgalom hírfelülete
április 17–27. Tavaszi szünet
április 30. A végzősök utolsó tanítási napja
Miért szűnt meg a Digitális Pedagógiai Módszertani Központ pont a legélesebb helyzetben, a COVID-járvány alatti digitális munkarend kellős közepén? Miért maradunk le még a térséghez képest is? MIért kell emelni a pedagógusok bérét? Mi a legnagyobb akadálya a módszertani reformnak? Horváth Ádámmal beszélgettünk.
▶︎ Videóinterjúnk.
[frame]
[/frame]
Horváth Ádám sokoldalú oktatási szakértő – a digitális pedagógia egyik hazai apostola, a posztmodern pedagógiai iskola egyik művelője. A koronavírus-járvány idején a Digitális Pedagógiai Módszertani Központ vezetője volt egész addig, amíg – sokak meglepetésére a járvány és a digitális munkarend kellős közepén – az intézmény meg nem szűnt. Ezt megelőzően sokadmagával részt vett a Digitális Oktatási Stratégia kidolgozásában is.
[frame]
Ha már erre jársz, arra kérünk, légy szíves, kövess bennünket a Facebookon is, és a YouTube csatornánkon is, hogy könnyebben eljuthassunk hozzád.
Nagyon szeretnénk még sok jó cikket írni itt, a szavon.hu oldalain – ehhez viszont magunknak kell előteremtenünk a feltételeket. Arra is kérünk itt, ha megteheted, támogasd a munkánkat az erre a linkre kattintva megnyíló támogatói oldalon!
Köszönjük!
[/frame]
Horváth volt annak a nagyszabású kampánynak is a kezdeményezője – ekkor még az Informatikai Vállalkozások Szövetségének, az IVSZ-nek a színeiben –, ami azt célozta, hogy tudatosuljon a döntéshozókban, hatalmas a hiány informatikusból. Horváth tudhat valamit, hiszen ezt a kampányt nem fogadta ellenségesen a kormány, és hajlandó volt intézkedéseket tenni a szakemberhiány mérséklésére.
Jelenleg a Maker’s Redbox-nál, egy kooperatív tanulási megoldások fejlesztésére koncentráló magáncégnél dolgozik szakmai vezetőként: ma Franciaországtól Kanadáig, Észtországtól Bulgáriáig 15 ezer helyen létezik „makerspace”, azaz digitális alkotóműhely, amit saját alkotópedagógiai módszertanuk alapján, ezekkel az eszközökkel rendeztek be. Ebben a módszertani paradicsomban készítettem interjút Horváth Ádámmal, amelyben olyan kérdéseket érintünk, mint
[frame]
Ugye, követsz bennünket a Facebookon, és a YouTube csatornánkon is, hogy könnyebben eljuthassunk hozzád? Mert tényleg nem egyszerű.
Ha módodban áll, kérünk, támogasd a munkánkat is az erre a linkre kattintva megnyíló támogatói oldalon!
Köszönjük!
[/frame]
A Tanítanék Mozgalom hírfelülete