Mesterséges intelligencia az oktatásban – Miértek és hogyanok a mindennapokban
A mesterséges intelligencia használata sok monoton feladatot tud átvenni a pedagógusoktól. Ugyanakkor az MI-től származó válaszokhoz mindig kritikával kell viszonyulni!
Felvételi szubjektív – „Hű, de nagy az érdeklődés a pedagóguspálya iránt!”
Jelentkezők hiányában rengeteg tanári szakot nem indítanak el az egyetemek – amit igen, azokra pedig többnyire alacsony a bejutási ponthatár. Mindeközben a kormánypropaganda szerint sosem volt ilyen vonzó a pedagóguspálya...
TÉR-számtan – a kormány oszt, de leginkább megoszt
Fejenként 20 ezer forintra árazza be a pedagógusok minőségi munkavégzését egy tanév végi rendelettervezet. Eddig azt gondoltam, hogy előre szokás tisztázni, hogy miért mennyi fizetség jár.
A Munka törvénykönyvének 2019. január 1-jétől hatályos, a munkavállalókat hátrányosan érintő módosítása miatt országszerte megmozdulások voltak, melyekből a Tanítanék is kivette a részét.
A STEAM betűszó az öt tartalmi terület – természettudomány, technológia, mérnöki tervezés, művészetek és matematika – angol nevének kezdőbetűiből áll. Ezt a pedagógiai megközelítést nevezik jelenségalapú, multi- vagy interdiszciplináris tanulásnak is.