2025. május 10.

május 5-9. Digitális munkarend a középiskolákban
május 5-23. Írásbeli érettségik
május 12-23. Rendkívüli felvételi eljárás – férőhelyek


1% az oktatásért, 1 lépés a változásért:

Kérjük, támogass minket adód 1 %-ával!

 

Szabad Vonalzó

A Tanítanék Mozgalom hírfelülete

2025. május 10.

május 5-9. Digitális munkarend a középiskolákban
május 5-23. Írásbeli érettségik
május 12-23. Rendkívüli felvételi eljárás – férőhelyek


1% az oktatásért, 1 lépés a változásért:

Kérjük, támogass minket adód 1 %-ával!

 

Szabad Vonalzó

A Tanítanék Mozgalom hírfelülete

május 5-9. Digitális munkarend a középiskolákban
május 5-23. Írásbeli érettségik
május 12-23. Rendkívüli felvételi eljárás – férőhelyek


1% az oktatásért, 1 lépés a változásért:

Kérjük, támogass minket adód 1 %-ával!

 

diakonkormanyzat
Mi újság az ADOM Diákmozgalomban?
Elkészült az Alternatív Diákparlament oktatási javaslatcsomagja; BKK bérlettel kedvezményes fürdőzés diákoknak; szerveződik az ADOM konferenciája.
felvételi minimum
Hol volt, hol nem volt gimis írásbeli felvételi minimumponthatár – Ordító Miértek!
A kormány mindenáron igyekszik a szakképzés felé tereli a gyerekeket – ebben több gimnáziumi igazgató is segítségére van.
teszlek suveg
Hol volt, hol nem volt... – Egy hasznos addikció: Nevelj meserajongókat!
Az iskolában túl hamar válik száraz tananyaggá a világ összes többi csodájával együtt még a mese is, ha nem vigyázunk...
roma kollega
Mennyire lenne komfortos Önnek, ha roma származású munkatárssal kellene napi kapcsolatban lennie?
Kevésbé előítéletesek, akik többet találkoznak roma emberekkel, vagy a baráti körükben is vannak romák – ezt a tudományos eredmények is alátámasztják?
stressz
Stresszkezelés, avagy hogyan készítsük fel a diákokat a megmérettetésekkel járó stresszre?
Korábban elképzelhetetlen mértékű stressz zúdul ránk, járványszerűen terjednek az ennek következtében kialakuló betegségek. A stresszkezelés tanítása elengedhetetlenül fontossá vált.
ovodak
Miért féltem a magyar óvodákat?
A magyar óvodapedagógiát hungarikumnak nevezték, sokáig. Az óvodai nevelést a gyermekismereten alapuló egyéni bánásmód jellemezte. Megmarad-e gyermekközpontúnak az óvoda?
2016novemberEMMIakció
A Köznevelési Kerekasztal, és ami mögötte volt – 2016 novembere
A 2016-os oktatási felzúdulásra a kormány gyógyírként a Köznevelési Kerekasztalt szánta. Az viszont nem volt más, mint hatalmi diktátum és biodíszletek egész sora.
diakparlament
Alternatív Diákparlament 2025
Az ADOM Diákmozgalom idén is megrendezte az Alternatív Diákparlamentet, ahol az ország különböző részeiről érkező diákok és diákszervezetek tagjai vitatták meg az őket is érintő problémákat.
logo_zold
Nyílt levél – kizárólag demokratáknak (2016. 11. 17.)
A diákparlament ülésén elhallgattatták az oktatáspolitikát kritizáló gimnazistát. Magyarországon parlamentarizmus és demokrácia... van?
DaVinci_mesepályázat_plakát
Hol volt, hol nem volt, sőt, még van – mesepályázat gyerekektől gyerekeknek
Az iskolában túl hamar válik száraz tananyaggá a világ összes többi csodájával együtt még a mese is, ha nem vigyázunk...
Betöltés...

Szabad Vonalzó

A Tanítanék Mozgalom hírfelülete