Mesterséges intelligencia az oktatásban – Miértek és hogyanok a mindennapokban
A mesterséges intelligencia használata sok monoton feladatot tud átvenni a pedagógusoktól. Ugyanakkor az MI-től származó válaszokhoz mindig kritikával kell viszonyulni!
Az iskolai testnevelés fő célja, hogy a diákok olyan pozitív élményekben részesüljenek, amelyek hatására egész életük folyamán megőrzik az aktív életformát. Nem az kap jó jegyet, aki a leggyorsabban fut, hanem aki a legtöbbet fejlődött magához képest.
Három finnországi egyetemi hallgató személyes benyomásai a finn oktatási rendszerről – középiskoláról, érettségiről, egyetemről, szabadságról, rugalmasságról és bizalomról.
Miért éppen Finnország? – egy magyar oktatáskutató kalandjai a messzi északon
Egy Finnországban élő veszprémi oktatáskutató története, aki a finn oktatás gyakorlatiasságát, jólléti szemléletét, fejlődésközpontú, holisztikus értékelését szeretné Magyarországon is meghonosítani. Kiderül, miért költözött ki először, majd másodszor is és miért tervezi, hogy kint is marad.