2025. május 01.

május 1-4. Hosszú hétvége (munka ünnepe)
május 5-23. Írásbeli érettségik
május 5-9. Digitális munkarend a középiskolákban
május 5-ig Értesítés középfokú felvételi eredményről

Jobb oktatást szeretnél?
Töltsd ki te is a kérdőívet!
1% az oktatásért, 1 lépés a jövő felé:
Kérjük, támogass minket adód 1 %-ával!

 

Szabad Vonalzó

A Tanítanék Mozgalom hírfelülete

2025. május 01.

május 1-4. Hosszú hétvége (munka ünnepe)
május 5-23. Írásbeli érettségik
május 5-9. Digitális munkarend a középiskolákban
május 5-ig Értesítés középfokú felvételi eredményről

Jobb oktatást szeretnél?
Töltsd ki te is a kérdőívet!
1% az oktatásért, 1 lépés a jövő felé:
Kérjük, támogass minket adód 1 %-ával!

 

Szabad Vonalzó

A Tanítanék Mozgalom hírfelülete

május 1-4. Hosszú hétvége (munka ünnepe)
május 5-23. Írásbeli érettségik
május 5-9. Digitális munkarend a középiskolákban
május 5-ig Értesítés középfokú felvételi eredményről

Jobb oktatást szeretnél?
Töltsd ki te is a kérdőívet!
1% az oktatásért, 1 lépés a jövő felé:
Kérjük, támogass minket adód 1 %-ával!

 

tanítanék

így tanítanék
Így tanítanék – rövidfilm-sorozat (2016)
2016-ban egy hat részes rövidfilm-sorozatot készítettünk. A tartalma azóta sem vesztett aktualitásából.
20160611
Tanévzáró – 2016. június 11.
A 2016-os tanév végén országszerte voltak oktatási események. A jelenlévőknek üzent Sólyom László, Parti Nagy Lajos és Závada Pál is.
eletre nevel
Az életre nevel?
Az iskolától – legalább szavak szintjén – azt várják, hogy az életre neveljen, de elvárható-e ez a tanároktól, akik legtöbbje egész életében ugyanúgy iskolás volt, mint sokáig én is. – Berta Bea osztja meg tapasztalatait a „kinti” életről.
logo_zold
Osztályfőnöki beszámoló osztályozó konferenciára; 2015/16-os tanév
A 2016. június 11-ére az ország több helyszínére megszervezett tüntetések – "osztályozó konferencia" – előkészítésére, néhány nappal korábban, kiadtuk a kormány éves teljesítményéről szóló "osztályfőnöki beszámolót".
citizen journalism
A közösségi-civil újságírás kiskátéja – állampolgári véleményalkotás a nyilvánosságban
Mit jelent a közösségi-civil újságírás? Miben tér el a hagyományos, "profi" verziótól? Vannak egyáltalán szabályai? Esetleg előnyei is? A kiskáté akár önfejlesztés céljából is hasznos lehet bárkinek, mert a független médiumok visszaszorulása miatt a közösségi írások még fontosabbak, mint korábban.
nahalka
A fenntarthatóság pedagógiájáról – Egy fókuszváltás szükségessége
Nem lehet, hogy valami olyasmit várunk el az egyes emberektől és kisközösségeiktől, amire ők valójában soha nem lesznek képesek?
hogy vagy
Hogy vagy? – Pedagóguskihívások egy oktatási rendszerben, ahonnan kiesett egy tanárgeneráció
A fiatal kollégák hiányát a pedagógusok egy kiesett generációként jellemzik, amelynek következtében a diákokhoz való kapcsolódás a nagy generációs különbségek miatt egyre nagyobb kihívásokkal jár.
logo_zold
El a kezekkel a diákoktól! El a kezekkel a tiltakozó tanároktól! – a Tanítanék Mozgalom nyilatkozata (2016. május 26.)
A kezdeti lefagyás és értetlenség után hamar magához tért a propagandagépezet és elkezdték támadni az oktatási megmozdulások szereplőit.
Kockás forradalom
Kockás forradalom - a film
2016. 06. 02-án volt Kresalek Dávid és Soponyai Dóra dokumentumfilmjének mozibemutatója.
logo_zold
A Tanítanék Mozgalom nyílt levele Lázár Jánosnak, Palkovics Lászlónak és Pölöskei Gábornénak – 2016. május 2.
Totális fenntartói államosítás, felszámolt tankönyvpiac, alaptanterv és legfőképp az érdemi egyeztetések teljes hiánya...
Betöltés...

Szabad Vonalzó

A Tanítanék Mozgalom hírfelülete